Bancurile de vineri

De la tzetze citire, ptr ca azi e vineri si stim cu toti ca SI ea se plictiseste 😀

 

Dupa ce loveste un pieton, masina isi continua drumul inca vreo 10
metri… Soferul scoate capul pe fereastra si tipa:

– Fii ba atent!!!
Pietonul se ridica repede, speriat, impleticindu-se si intreaba:

– De ce, dai inapoi?

 

Prietena mea mi-a spus sa fiu mai afectiv. Acum am doua prietene.

 

Nu am mai vorbit cu sotia mea de 18 luni – nu imi place sa o intrerup.

 

Niciodata nu te culca nervos. Ramai sa termini cearta.

 

Sa stii inculpat ca orice marturie mincinoasa se pedepseste cu  inchisoarea de pana la 6 luni!
Da, dar daca  spun adevarul, risc 6 ani!

 

Un politist intra intr-un magazin de articole  electronice.
Aveti TV color? Intreaba el.
Da, domnule.
Atunci dati-mi unul verde !

 

Sotul ii spune sotiei:
Draga mea,  vino pana la baie sa vezi cum spal a treia camasa !
Vai dragul meu, ce harnic esti ! Ai spalat deja celelalte  doua?
Nu, am inceput direct cu a  treia…

 

Aveti oua de casa ? Intreaba un client  vanzatoarea.
Nu domnule, numai de gaina.

 


Un gând despre „Bancurile de vineri

  1. Subtilitatea ta ma scoate din starea de plictis in care ma cufundasem benevol si constient:))))

Lasă un răspuns

