Povesti la gura sobei

Un mos le povestea nepotilor lui aventurile sale din tinerete pe vremea cand era mare vanator.
– Mai baieti, intr-o zi ma trimite sotia in padure sa aduc vanat pentru masa. Mi-am luat pusca in spate si am plecat. In padure, vad un mistret imens- unul dintre cei mai mari care i-am vazut vreodata. Mi-am zis ca nu pot rata sansa asta. Iau pusca, ochesc, pooc. Mistretul cade lat. Era prea mare, asa ca i-am taiat o pulpa si am pus-o pe umar, intorcandu-ma bucuros spre casa. Dar cand ma intorceam, vad alt mistret la fel de mare. Il impusc si pe asta, si ii tai si lu’ asta o pulpa. Cu doua pulpe, una pe un umar si una pe celalalt umar ma indrept spre casa.
In momentul asta, moshu’ e chemat de sotia sa sa o ajute la ceva in casa. Moshu pleaca si peste 5 minute se intoarce la nepotii lui.
– Offf, unde am ramas mai baieti, ca io-s batran si nu mai stiu ce va povesteam…
– Pai aveai o pulpa pe un umar si o pulpa pe celalalt…
– Aaa daa! Si atunci da-i limbi!

Lasă un răspuns

